Post by Admin on Apr 23, 2018 14:10:43 GMT
Dick Cheney, Donald Rumsfeld, Paul Wolfowitz , George Bush, Larry Silverstein etc går fortfarande fria (sen 9/11-2001).. o ni ska träna ''terrorism'' i Stockholm?
Sveriges polis/militär är ett skämt - american prostitutes.
repeat, repeat, repeat - fear, fear, fear
'Denna vecka kommer Polisen, Försvarsmakten och Säkerhetspolisen att genomföra övningar mot terrorism.
Övningen sker på flera ställen i Stockholm – och är något allmänheten kan bli varse om.
– På vilket sätt vill jag inte säga, säger Stefan Marcopoulos, pressekreterare vid Nationellt mediecenter
Enligt Marcopoulos kommer inte övningarna att gå allmänheten obemärkt förbi.
– Ja, allmänheten kommer att märka det. På vilket sätt vill jag inte säga.
På polisens hemsida skriver man att den tilltänka övningen är en del av det medgivande från regeringen, från 2006, som ger polisen rätt till stöd från försvaret vid terroristbekämpning.'
- Vem är det som sprider Terror egentligen?
(Något att komma ihåg)
När ''terror attacken'' den elfte september inträffade, så pågick en identisk ''övning'' exakt samtidigt.
Detsamma hände i Norge när Anders Bering Breivik gjorde sin ''sak'' på utoya.. - en övning pågick samtidigt.
The Boston Marathon Bombings - en bombövning pågick samtidigt..
London Subway Bombings - en övning pågick samtidigt.
Sandy Hook - en övning pågick samtidigt.
Aurora, Colorado - Batman Shooting - en övning pågick samtidigt.
Det här är bara några av alla attacker som ''övningar pågick samtidigt''. Vad är chanserna till det?
Läs mer: www.expressen.se/nyheter/flera-myndigheter-i-ovning-mot-terror/
rense.com/general95/terrorll.html
Sveriges polis/militär är ett skämt - american prostitutes.
repeat, repeat, repeat - fear, fear, fear
'Denna vecka kommer Polisen, Försvarsmakten och Säkerhetspolisen att genomföra övningar mot terrorism.
Övningen sker på flera ställen i Stockholm – och är något allmänheten kan bli varse om.
– På vilket sätt vill jag inte säga, säger Stefan Marcopoulos, pressekreterare vid Nationellt mediecenter
Enligt Marcopoulos kommer inte övningarna att gå allmänheten obemärkt förbi.
– Ja, allmänheten kommer att märka det. På vilket sätt vill jag inte säga.
På polisens hemsida skriver man att den tilltänka övningen är en del av det medgivande från regeringen, från 2006, som ger polisen rätt till stöd från försvaret vid terroristbekämpning.'
- Vem är det som sprider Terror egentligen?
(Något att komma ihåg)
När ''terror attacken'' den elfte september inträffade, så pågick en identisk ''övning'' exakt samtidigt.
Detsamma hände i Norge när Anders Bering Breivik gjorde sin ''sak'' på utoya.. - en övning pågick samtidigt.
The Boston Marathon Bombings - en bombövning pågick samtidigt..
London Subway Bombings - en övning pågick samtidigt.
Sandy Hook - en övning pågick samtidigt.
Aurora, Colorado - Batman Shooting - en övning pågick samtidigt.
Det här är bara några av alla attacker som ''övningar pågick samtidigt''. Vad är chanserna till det?
Läs mer: www.expressen.se/nyheter/flera-myndigheter-i-ovning-mot-terror/
rense.com/general95/terrorll.html